Puket: Brezsramni seks turizem in alkoholizem


Medtem ko sem prve tri mesece svojega potovanja vsaj okvirno začrtala, se bom zadnji mesec obračala precej bolj po vetru. Kar pomeni, da premike načrtujem dan vnaprej. In da poskušam o krajih, ki jih bom obiskala, vnaprej izvedeti čim manj. Brez vnaprejšnjega guglanja fotk, brez prebiranja potopisov. Zakaj bi prehitevali z virtualnim svetom, če je pravi za vogalom. Ane?


Iz Singapurja sem odletela proti Tajski. Tja, ker se je vse začelo. Letalske karte so poleg Bangkoka večinoma najcenejše še do Puketa in ker sem bila tako ali tako namenjena na južni del države, sem letela tja. Prva napaka.

"Da ne bi slučajno prišla na Tajsko in nas pustila oditi brez slovesa," so mi zagrozili trije Angleži, ki sem jih spoznala v Kambodži in so svoje zadnje dni potovanja prežurali v Patongu na Puketu. "Važi, pridem tja." Druga napaka.


Patong je verjetno edini kraj v Aziji, kamor se ne bi vrnila. V mesto sem prispela ob polnoči. Z backpackom in tremi dnevi neporavnanih spalnih dolgov. Na Banglo. Tretja napaka. Torej na glavno razvratno ulico, kjer sem tudi spala. No, ne na ulici, v hostlu nad njo. Za posteljo sem sicer res odštela 4 evre, a stene so se tresle do šestih zjutraj, zato ti pač ne preostane drugega, kot da se pridružiš noriji. Bar ob striptizbaru, pa še en bar in še trideset njih, razgaljene rosno mlade Tajke in Tajci, ki so videti kot Tajke. In stari zahodnjaški deci. Fotri. Dedki. Z mladoletnicami v naročju.

Prostitucija je na Tajskem sicer nezakonita, a tolerirana.



Trezen nočni sprehod čez te ulice ne pride v poštev. S fanti smo nazdravili slovesu, odslovili deseto vabilo na ping pong šov (ne, nima zveze z namiznim tenisom), skoraj sprejeli enajstega, a se na koncu raje odločili še za eno rundo Changa.



Moja vrnitev na Tajsko torej ni bila nič kaj romantična, sem se pa razveselila njihove hrane. Če zavrtim čas tri mesece nazaj, ko sem pristala v Bangkoku in sumničavo preučevala spomladanski zvitek z ulične stojnice, je bilo vnovično snidenje s tajsko ulično hrano nekaj povsem drugega. Zdaj jem vse. In vse je njam. Patong ima poleg nerealnega števila restavracij z zahodnjaško hrano tudi odlično nočno tržnico, kjer za male pare dobite vse in še več. Lokalno, sveže, okusno. In poceni. Kar mojemu izropanemu računu trenutno še najbolj paše.



Razen tega, da ima stare pohotne obiskovalce, je Patong čez dan povsem sprejemljiv. Plaža je lepa, če vam uspe zamižati na eno oko, ko svojo brisačo ob vašo poleže vampast Rus. In vas gleda. Nepremično. Fak.



Sicer pa lahko pobegnete na prijetnejšo plažo Kata ali pa se povzpnete do Velikega Bude. Ali pa ... Morda bo bolje, če se poberete na kakšen prijetnejši otok. Ja, to!