Koh Lanta: Slon, opica in srbska dobrodošlica


Po žurerskem in turističnem PhiPhiju sem se preselila na sosednji otok Koh Lanta. Ta je večji in mirnejši. Manj turističen, bolj zenovski. Nočnega življenja praktično ni, le kakšna občasna skrita žurkica v džungli.

Na otok prispete v Baan Saladan, že ob pristanišču pa je kup sob in hostlov. Naselila sem se v Wishing Well, hostel za 7 evrov na noč. Sicer pa greste lahko tudi nižje in globlje v otok.

"Hello, miss."
"Hey. I'm checking in."
"Your passport, please ... Oh, Slovenia. Jel' ti vruće?
"Ha?"



Izkazalo se je, da je lastnik hostla Dule. Gospod iz Novega Sada, ki je spokal iz Srbije in živi v Chiang Maiu. V hostel na Koh Lanti pride na vsake toliko, da preveri, če vse štima. V Sloveniji je rad hodil v hribe. In tako sem postala njegova najljubša gostja. "Nema problema, moja Slovenka," karkoli sem že potrebovala.



V hostlu sem spoznala sedem norih Angležev, ki so me menda videli že na Phi Phiju. In ker nas je ta vse precej zdelal, smo večerjo poplaknili z mangovim smutijem. Spat!



Po otoku je najbolj zabavno z motorjem. Za slabih pet evrov ga najamete za ves dan in raziskujete dolge bele plaže, svetilnike, obiščete nacionalni park in ujamete razglede na mini otočke z vrha hriba. Otok Bu Bu mi je najbolj simpatičen. Nekje vmes se nam je pridružila še Angležinja, s katero bom kot kaže preživela še vsaj nekaj dni. Ker sva si zabavni. In nekje na poti se nam je naproti prizibal slon. Selfie!



Na zahodni strani otoka so plaže, na vzhodni strani s klifi pa boste srečali več opic kot turistov. Vožnja skozi vasice je prijetna, domačini pred hišicami zbitimi iz česarkoliže kadijo svitke tobaka, dojenčki se igrajo z bolhastimi psi in brezzobe tetke jih na vsake toliko podojijo. Dojenčke, ne psov.