Iz Kambodže v Indonezijo s postankom v dišeči Maleziji

Petronasova stolpa in Žabarkina perspektiva. Dvojčka imata 88 nadstropij in sta visoka 452 metrov.

Po severu Tajske, Laosu, Vietnamu in Kambodži grem še bolj na jug. Na Bali letim s postankom v Kuala Lumpurju. Če letite z Air Asio, se najverjetneje ustavite v prestolnici Malezije ali v Singapurju. Nekateri prestopi trajajo le kakšno uro, jaz sem izbrala 9-urnega. Zakaj? Ker lahko. Za skok v Malezijo do 90 dni ne potrebujete vize, zakaj torej ne bi skočili na obisk prestolnice, pa čeprav kratek?

Malezija nikoli ni bila v mojem načrtu. Dokler v Laosu nisem spoznala Zaida in Basyirja. Simpatičnih Malezijcev, ki sta me po moji uspešni oglaševalski kampanji za Slovenijo vprašala, kdaj mi lahko razkažeta Kuala Lumpur. Hm, očitno kmalu.

Postopki na letališču so enostavni. Gospodu, ki ti poskenira potni list, se široko nasmehneš (ni pogoj, je pa lepo) in poveš, da greš v mesto na nudle in boš kmalu nazaj. Oddano prtljago itak dobiš šele na končni destinacij, če imate v ročni kakšen laptop oziroma karkoli, česar ne želite nositi v mesto, pa tudi to lahko za 19 malezijskih ringitov (4 EUR) pustite v sefu na letališču. Iz terminalov KLIA1 in KLIA2 za 35 ringitov (7,5 EUR) v eno smer do središča mesta vozijo hitri vlaki Klia ekspress line. Po 30 minutah izstopite na postaji KL Sentral od tam pa po mestu peš ali s podzemno, odvisno od tega, kam vas vleče. Večina "pomembnejših" atrakcij je ob liniji 5 – Kelana Jaya line.

Že luksuzno letališče in vožnja z udobnim vlakom sta mi dala vedeti, da je Kuala Lumpur važič. Najhitreje razvijajoče se mesto v državi je finančno in kulturno središče Malezije, tu pa ima uradno rezidenco tudi malajski kralj. Fensi.

Ogled mesta sem začela tam, kjer najbolj diši. Na tržnici. Malezijska hrana je odkritje tega potovanja. Najboljša! Central Market je poln trgovinic s svilenimi šali, oblačili, lesenimi umetninami in lončevino, spominki in hrano, hrano, hrano. Nudli so fini tudi v China Townu. Ena od večjih znamenitosti je tudi narodna mošeja, za tiste, ki bi radi vedeli več o islamski kulturi pa priporočam obisk muzeja islamske umetnosti.

In zdaj? Ni Kuala Lumpurja brez Petronasovih stolpov, kakopak. Najvišja dvojna stolpnica na svetu te pusti brez besed. In s heksenšusom. Noro je videti tudi ponoči, ko se pobaha z lučmi. Teh mi sicer ni uspelo dočakati, saj sem morala ujeti letalo, sem ga pa videla iz zraka. Ja, noro.

Bi se vrnila? Vsekakor! Čeprav je bilo nekaj ur v mestu dovolj, da sem na hitro ujela njegov utrip, mi je ostalo preveč neodkljukanih alinej. Če bi imela več časa, bi se odpravila do jam Batu, na razgledno točko KL Towerja, v ptičji park, pa v akvarij KLCC ...

Saj veste, kaj pravijo. Vedno prihrani kakšen razlog, da se vrneš.


In kje so fotke? Ni jih. Le dva dokazna selfieja. Tokrat sem imela roke in glavo preveč zaposlene s hrano. In včasih se paše samo sprehajat, vpijat vtise, podobe in energijo. Zase.